7 Augusti :D

Men som jag glömde skriva igår så sov Wilma här :D Det var mening att vi skulle titta på film typ hela tiden xD!
Men det gick ju itne så bra , istället sjön vi singstar från 21-2:30 typ xD!!
Så nu är vi super duktig på det :D! (LOL)
Men sen tog vi ett kvällsdopp i poolen när mamma och pappa kom hem typ kl. 2:45 eller nåt ^^
Sen pratade vi te typ kl. 4:30 eller nåt och så sov vi typ te 1 på morgon , så nu är jag fortfarandre trött xD!
Men wilma gick hem för inte så länge sen och nu sitter jag här och har tråkigt ;) Men det blir väl att leta rätt på min HP bok och läsa lite , och sen tror jag drar ut och tränar agility med vovven om det slutar regna det vill säga ;3
För det är ju Agilty kurs i mon :D! Sjukt taggad men kommer nog inte gå så bra tror jag ;) Men jaja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0