Hahaha xD!

Jag åkte och tränade agility med Izy typ 19:00 eller nåt och när vi är på väg i bilen te Högbo BK så ser jag att det börjar regna ._.''
Och när vi är framme öss regnar det och det var ju kanske ingen höjdare att gå till agility plan då kanske ;)?
Men vi väntade iaf enstund sen gick vi ditt och blev helt genom våta xD!! Jag hade bara tagit med mig en tjock tröja och så hade jag short xD!
Men sen tränade vi en timme typ sen åkte vi hem och det blev en sjö i bilen typ!
När vi väl var hemma så kliver vi ut ur bilen och ser att det är alldeles torrt på backen och sol -.-''
Där står vi med en blött bil och vi är helt genom våta , lite dumt de måste ha sett ut!? o.o
Hhahhaha xD!
Och mamam bah ''Men vad har ni gjort!?'' jag bah ''Badat! Vi hoppade i poolen direkt när vi kom hem vettu!'' Och hon trodde på oss O.o? Hahaha xD!
Men iaf nu sitter jag här lite halv trött och tänkte läsa lite ur HP boken min ^_^ <3
Skriver nog inge mer så God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0