10 November...

Fy fan vad trött jag blir på sånt här!
Skulle tidigare idag gå in på min hotmail och kolla om jag fått några mejl, och vet ni vad det står då? "Ditt konto har spärrats" kul älskar verkligen när sånt här händer -.-
Tydligen så har den som varit inne skickat massa 'skräpp post' från mitt konto, och det kallar dom typ spamm så nu är mitt konto spärrat ända tills jag har skrivit några säkerthets frågor och skrivit in en fucking kod som ska skickas till en uatv mina andra mejla adresser. MEN! Jag märkte att jag hade stavat fel på den mejl adressen, så mejlet skickas inte...
Tydigare i år har jag haft en "lösenords tjuv" på datorn, i alla fall enligt virus skyddet som tog bort det på en gång. Men jag tror nu att det är "lösenords tjuven" som snappat upp mitt lösen ord på min hotmail och loggat in, dock var det väldigt enkelt.
Men så alla vet, om det kommer nåt konstig på min facebook logg, så är det inte jag som gjort det! Kommer nu i fortsättningen bara var inne på facebook från mobilen då det där mycket säkrare. Så kommer inte uppdatera så ofta nu något mer!
Eftersom jag försökt fixa det här nu så orkar jag ärligt talat inte skriva nåt långt inlägg om dagen tyvärr...
Men i alla fall i dag har inte så mycket hänt, jag hade utveckligssamtal och det hade väl gått bra i skolan så som jag uppfattade det. Men jag pratade lite väl mycket tyckte läraren, men hade i alla fall godkänt i allt! Sånt tur va!
Orkar inte skriva något mer nu så, god natt!

Kommentarer
Postat av: Frida♡

Usch så jobbigt! -.-'



Fin blogg btw! :)

2011-11-10 @ 20:43:15
URL: http://fridalevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0